شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات ‌فروشگاه آنلاین (شعبه اینترنتی) پیکاس

ورود کاربران به ‌سایت پیکاس و استفاده از خدمات ارائه شده در این سایت به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سایت از سوی کاربر است.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های ‌فروشگاه آنلاین پیکاس منطبق با قوانین ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های ‌فروشگاه آنلاین پیکاس تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

ما به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کنیم.

فروشگاه پیکاس متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم خصوصی شما دفاع کند در واقع با استفاده از فروشگاه پیکاس ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات پیکاس ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط پیکاس جزئی از اموال فروشگاه آنلاین پیکاس محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه پیکاس است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ما محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده  و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار فروشگاه پیکاس است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. در صورت استفاده از هر یک از خدمات فروشگاه آنلاین پیکاس ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی pcas.ir  و راه های ارتباطی ذکر شده در آن است. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

-لازم به ذکر است سفارش های انتخاب شده با حامل پیک موتوری که آدرس تحویل در قم می باشد همه روزه در بازه بین ۱ الی ۳ ساعت پس از زمان ثبت سفارش درصورت قرار داشتن در ساعت کاری فروشگاه پیکاس و یا در  بازه زمانی ذکر شده در روز بعد ارسال خواهد شد.
سفارش های تحویل شهرهای دیگر از طریق پست سفارشی یا تیپاکس بسته به انتخاب مشتری , یک روز پس از ثبت سفارش در روزهای کاری , به آدرس ثبت شده مشتری ارسال خواهد شد.

– فروشگاه پیکاس  همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه پیکاس محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.

– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

– فروشگاه پیکاس  مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه پیکاس محفوظ است.

– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در فروشگاه آنلاین پیکاس ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه پیکاس محفوظ است. فروشگاه آجیل حسینی در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به فروشگاه آنلاین پیکاس می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس و شماره تماس‌های همراه و ثابت , کد پستی و  ایمیل توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه پیکاس جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.

حمل و نقل و خسارت در هنگام حمل و نقل

فروشگاه پیکاس همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود  برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات،  بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل بر عهده حامل است. لازم به ذکر است تعویض و یا باز پس گرفتن کالا فقط تا ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا امکان پذیر می باشد ( در صورت باز نشدن بسته ) و  مشتری باید پس از تحویل گرفتن کالا از پیک یا پستچی و کنترل اقلام با صورت حساب و کامل بودن پلمپ مخصوص کارتن ها با برند فروشگاه پیکاس برگه تحویل کالا را امضا نماید، در صورت عدم امضا فرم تحویل و یا مخدوش بودن و پلمپ نبودن جعبه عواقب احتمالی بر عهده مشتری است. ارسال کالا برای شهر قم فقط با پیک موتوری بوده و هزینه ارسال بر عهده مشتری  می باشد.
هزینه ارسال کالا برای شهرهای دیگر از طریق پست یا تیپاکس ( بسته به انتخاب مشتری ) بصورت پسکرایه است.

 

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در فروشگاه آنلاین پیکاس مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است.

با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات ، فروشگاه پیکاس نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، فروشگاه پیکاس موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید.
لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس از ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. قیمت کلیه محصولات با احتساب هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا و مالیات , بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

نمایندگی

پیکاس در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق فروشگاه مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به فروشگاه آجیل  حسینی اطلاع دهید.


قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، فروشگاه پیکاس هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

 

مدیر فروشگاه : مهدی محقق ( موقنیان )